poniedziałek, 4 lipca 2011

Kolejny deszczowy dzień :(

Już 4 lipca, poniedziałek.. 
   Dziś wstałam o 06.40! Zostałam obudzona, ponieważ u mnie jest remont (jak już wcześniej wspominałam) i niszczą teraz caaaałą toaletę, więc przed wyniszczeniem musiałam wziąć prysznic, umyć włosy, wyszykować się itp. Mam zły humor, bo jest kolejny deszczowy dzień. Leje, leje i leje :( Miałam plany na dziś. Ja i Karina miałyśmy pojechać do "Sosenki", czyli naszej miastowej cukierni i spotkać się tam z koleżanką z klasy Kariny. Miałam się z nią zapoznać, ponieważ razem mamy zamiar podjąć pracę w supermarkecie lub aptece, jako roznosicielki ulotek. To miał być piękny dzień! Zasypiając tamtej nocy myślałam w co się ubiorę, czy założyć nową.... czy jeszcze nowszą koszulkę! Czy długie ciemne spodnie... czy jasne! A niestety wszystko wskazuje na to, że nie będzie żadnego wypadu :(


  Idę do Kariny.. Po co mam się nudzić sama ;) Do zobaczeniaaa.. a w zasadzie.. to do przeczytania... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz