piątek, 1 lipca 2011

Witam szanownych czytelników ;>

Założyłam tego blooga, żeby opowiadać wam, co się u mnie dzieje każdego dnia, kim jestem, co lubie, a czego nie  

Troszkę o mnie...

Jestem Wiktoria, mam 13 lat (mało?!).. to trudno, bo ja uważam, że w tym wieku dzieje się najwięcej! Hmm.. Żyję marzeniami.. Tak było, jest i będzie :) Jestem osobą szczerą do bólu. Moim zdaniem to zaleta, liczy się szczerość. -(Co lubisz kochana?) -Lubięę?, a więc pociąga mnie muzyyyka, śpiew, szleństwo ;D -(Co cię odrzuca?). -Upss. będzie problem. Ludzie! A dokładnie większość, choć może właśnie TY należysz do tej 'normalnej' i cywilizowanej mniejszości ;d Nie mam chłopaka, choć szukam. 

Ps . Jeśli jesteś osobą, która próbuje odgonic muchę, siedzącą na monitorze kursorem od myszki, osobą.. która siedząc przed kompem podpiera się lewą ręką..... WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE!

1 komentarz: