piątek, 1 lipca 2011

Idę do gimnazjum.. Zobaczyłam klasy iii....

Po wakacjach gimek. Wchodze na stronke owego gimnazjum i zauważyłam, że 1 klasy mają już podręczniki wystawione i uczniowie sa przydzieleni do klas, klasy mają już wychowawczynie i przydzielone sale. Modliłam się, aby moją wych. była taka jedna miła kobieta, która teraz bd uczyła 1A.

patrze.... O.O...

a sie okazało, że jestem w 1D :((( Łeeee .. Oczywiście ide do klasy profilowanej, a dokładnie językowej.
No trudno, nie umrę chyba. Moją salą będzie sala nr. 9, choć przecież niewiele wam to powie.

♥♥♥

Od rana siedzę na kompie, boli mnie już głowa, więc postanawiam.. po prostu z niego zejść. Żegnam papa ;)

3 komentarze:

  1. ja też po wakacjach do gimnazjum.

    nie martw się. ja też idę do językowej tylko że u nas jest to 1b .

    Świetny blog ; **
    oby tak dalej ; ***

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, :(:( też ide do gimnazjum :P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też po wakacjach do gimnazjum, też do 1D, niestety nie dostałam się do klasy profilowanej i jestem w ogólnej, powodzonka, życzę.

    OdpowiedzUsuń