środa, 6 lipca 2011

Kolejny zimny i deszczowy dzień :(

Kolejny dzień z serii deszczowych i pochmurnych :( 

` Jem obiad.. a w zasadzie kanapki, bo obiadu nie ma. Chyba się przebiore i może gdzieś wyjdę. Od rana siedze na komputerze. Odcięli nam wodę, przez remont i teraz naokoło domu jest wykopany głęboki rów i trzeba skakać. Faaajnie xd 
` Moja druga psiapsióła Paulina, która w zasadzie jest moją best friend wyjechała o 00.00 nad morze. Znam się z nią od dziecka. Kiedy się raz pokłóciłyśmy na nawet długo, to całe miasto huczało, że 'pazieska' i 'goglista' sie pokłóciły! Każdy wydzwanial i sie pytal. My naprawde nie moglysmy bez siebie żyć. Ale przed wakacjami sie pokłóciłymy o to, że ona zadaje się z dziewczynami, który ja nie lubie (z młodszej klasy), a ja z dziewczynami z gimnazjum, czyli m. in. Kariną. Spędzałyśmy ze sobą mało czasu, a teraz znów sie przyjaźnimy, ale i tak czuje do niej odrazę..


` A tak poza tym wszystkim, to zbieram kasę. Muszę jechać z mamą na jakieś extra zakupy, ale nie dla mnie, bo ja ostatnio byłam w H&M na zakupach i mam parę nowych ciuszków. Zbieram, aby kupić mamie w końcu coś fajnego i nowego, bo niestety ona nie ma czasu dla siebie. Mam na razie 15 złotych, ale i tak je jutro wydam bo jadę z Kariną i Kasią szukać pracy i pewnie wydam na bilety i inne 'przyjemności'. Wiecie może jak mogę szybko zarobić? (do końca miesiąca minimum 200 zł). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz