wtorek, 5 lipca 2011

Witam wszystkich 5 lipca . ! :)

Siemanko!
   
   Dziś wstałam o 13.30, ale ciiii.. ;d Poranna toaleta i te sprawy, zjadłam płatki na mleku i siadłam do kompa ;) Zapowiadał się ładny środek dnia hihi... Swieciło sloneczko, bo teraz już nie świeci.. Ale jest bardzo ciepło :) Mam dobry humor, bo się wyspałam. Cały czas myślę o beżowym lakierze do paznokci w zestawie z czarnym pękającym, który był w pewnym sklepie znajdującym się niedaleko mojego domu. Wczoraj byłam w tym sklepie ale zabrakło mi pieniędzy, żeby kupić ten zestaw. Dziś już nie pójdę, bo sklep zamknięty od godziny. Mam nadzieje, że nikt go nie kupi przede mną. 
   Jakieś 15 min temu mama wróciła z pracy w złym humorze. Ciekawe kiedy normalnie z nią porozmawiam ; /

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze na moim blogu, a także tym, którzy go odwiedzają ; )

1 komentarz: